Ismét jelentkezem, ez már a harmadik és egyben utolsó rész, amiben régebbi tapasztalataimról beszélek, amiket utólag szerencsésnek mondhatok, mert előnyömre váltak, de a koncepció szerintem nem valami jó, de majd kiderül. Változni azért, hogy valaki elfogadjon...

     Most, hogy leírtam eszembe jutott, hogy nem feltétlenül rossz dolog ez, de itt sem szabad túlzásokba esni, ahogy ez előző írásomban említettem, az egyéniséget meg kell tartani.

   A koncepció az lenne, hogy azért változtatok a viselkedésemen, hozzáállásomon, beszédemen, egyes extrém esetekben az alakomon, vagy bármin, hogy annak a bizonyos illetőnek megfeleljek.

   Alapjában véve ha valaki a viselkedésén javít, az nem gond, és nem hülyeség, ha erre egy hülgy, vagy egy úr a motiválója, akár a tudtán kívül is, még akkor sem mondom, hogy bármi gond lenne, persze itt arról van szó, hogy kultúráltabb legyek. Az ellenkezőjébe bele sem merek gondolni, hogy valaki egy alpári segfejjel akarna egy szintre kerülni. Bár előfordulhat erre is precedens.

   Amíg az illető nem tud róla, hogy miatta műveljük ezt magunkkal, vagy még ha tudja is, szerintem nem olyan nagy gond, bár valószínűleg szól, hogy fölösleges változni, mert ahogy vagy, úgy nekem tökéletes vagy. Van még 2 variáció, miszerint szó nélkül hagyja, hogy ezt csináljuk, vagy épp erre kér, különben szóba sem áll velem, de legalábbis nem fog szerelmi kapcsolatot létesíteni.

   Ez utóbbi komoly indulatokat vált ki belőlem, mert ez egy faszság! Aki ilyet tesz, azt egyszerűen nem tekintem embernek. Aljas dolognak tartom, hogy így kihasználjuk valakinek az érzéseit.

   Azt pedig, hogy egy ember miatt, aki tetszik nekünk, halálra éheztetni magunkat, vagy átfesteni a hajat, vagy akármi drasztikus változást eszközölni fölösleges. Ha csak úgy "kellek" neki, akkor nem is akar igazán. Ha lányról van szó, akkor előfordult már, hogy csak egy jó kis "dugjuk össze amink van" party kedvéért teszi ezt egy srác, amit szintén elítélek.

   Úgy érzem, hogy ha valakinek ennyire fontos a külső, akkor nem szereti igazán a másikat, bár elsőre ez nem is meglepő, de csak azért összejönni valakivel, mert jól néz ki, megint hülyeség.

   Ha valami nem fog meg benne, akkor hiába változtatjuk meg, az nem olyan, ha úgy nem tetszik valaki, ahogy van, akkor fölösleges bármi változás. Bár saját tapasztalatom alapján mégiscsak jól jöhet, sőt...állandóan ellent mondok magamnak...nálam jól sikerült ez a dolog úgy gondolom, mert elég sokat fejlesztettem magam amíg végre elértem a célom, és jót tett nekem ez a változás.

     Na ezt most hogy foglaljam össze?! Végülis a változás jót tehet, mert az "Életben" is hasznát vettem, de mint ahogy már sokszor mondtam, nem szabad túlzásba eni. Azt hiszem ez egy ilyen rövid végszó erre a témára, ki-ki vonja le magában a konzekvenciát saját belátása szerint, én így gondolom, bár belátom, hogy nincs sok tapasztalatom, de így gondolom.

T-Duck

A bejegyzés trackback címe:

https://t-duck.blog.hu/api/trackback/id/tr50956999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása