Történelem írás...

2009.02.25. 03:22

     A mai nap, vagyis inkább már a tegnap késő este folyamán a Cefre F.C. történelmet írt. A 22óra 30perckor kezdődő találkozó az Ejaku-Lazio ellen egy kis csúszással kezdődött, ez kb 13 perc volt.

     A délutáni tesióra, vagy nevezhetném fociedzésnek is, eléggé megterhelt minket, mivel olyan bemelegítésben volt részünk, hogy igen megfáradtunk közben. A bemelegítést foci követte, a játékosaink meg 3 egyéb játékos alkotta a 2 csapatot, s így játszottunk akkor, készülve az esti mérkőzésre. Utána mindenki haza, próbáltunk aludni.

   Az este folyamán egy kisebb 'Vadgazda főzésre' voltam hivatalos, egyik csoporttársam főzött, valami nagyon finom, hogy a szavaival éljek "tarlós süldő"-t. Pörkölt szerűség volt, főtt krumplival, igencsak jól esett, mivel kellett az energia, és az azt megelőző este, kicsit sokat adtam ki magamból, bár jó volt a buli, de nem sikerült teljes mértékben visszapótolni a veszteséget, így ez jól jött.

   21óra 55perckor fogtuk magunkat és elindultunk a pálya felé, az Agrár tornacsarnokban volt megrendezve az összecsapás. Ismerős arcok voltak az ellenfeleink, az előző bajnokságban az utolsó meccsen beálltunk hozzájuk, mert kevesen voltak, mi meg csak ketten, és így mi játszottunk a meccsükön, és így ők is a mi meccsünkön.

   Az előjelek azt súgták, hogy kemény meccs lesz, mivel 2 futsalos srác is van náluk, de a meccs képe alapján azt kell, hogy mondjam, hogy nem igazán jött ki ez az előnyük.

   Már kezdünk egyre jobban játszani, passzolgatunk, szépen építjük a támadást, és védekezünk is. Szerencsére hatalmas szurkolótáborunk volt, legalábbis az eddigi meccseket alapul véve, akik töretlenül buzdítottak minket, és velünk örültek a góloknál.

   Elkezdődött hát a meccs. Az ellenfél nem játszott túl jól, kapkodtak, nem voltak elég szervezettek, de mi szinte az eddigi legjobb teljesítményünket nyújtottuk. Nem is telt el sok idő, mire megszereztük a vezetést(!). Bizony, ilyen eddig nem fordult elő, hihetetlen örömöt váltott ki belőlünk, őrjöngtünk a "kispad"-nál. Igen, most nem voltam kezdő, de azt hiszem nem is jelent sokat, hiszen sokszor cserélünk.

   Nemsokára következett a második gólunk, szintén a kispadról figyeltem az eseményeket. Ez egy újabb történelmi pillanat, hiszen eddig egy meccsen 1 gólnál többet nem lőttünk még soha. Sajnos egy hibából kaptunk egy gólt, de nem törtünk össze. Nem sokkal később, már a másiodik félidőben jött egy támadás. Szépen passzolgattak a srácok, mígnem az egyik védő belebotlott a labdába, azt a kapu felé rúgta, a kapus hóna alatt pedig bepattant a labda a kapuba, ezzel 3-1 lett az eredmény, ami mint utólag kiderült végeredmény lett.

   Nekem is volt helyzetem, 3 is. Az elsőnél egyedül támadtam egy lecsorgó labdára, ami a kapus lába között elment, bár megpattant, de a kipattanót a lomha kapust megelőzve próbáltam a kapuba juttatni, egy szép becsúszó lövéssel, amolyan cimbalom szögből. Sajnos nem koncentráltam eléggé, és így oldalháló lett, bár az is igaz, hogy már elég kiszorított helyzetben voltam.

   A második lehetőség egy szépen felépített támadás végén ért a kapuval szemben, de álltak előttem védők, jobbra cseleztem, majd megfordultam, mert nem volt hely lövésre, és ballal eresztettem meg egy gyengébb lövést, amely a keresztlécen csattant, a kipattanót még begyűjtöttem, de gól már nem született az akcióból.

   Még volt egy helyzetem, a meccs vége felé, mikor a saját kapum előtt szereztem labdát, majd egyedül vihettem a kapusra átrobogva a pályán. Jobb oldalon volt egy társ, aki lövésre bíztatott, és én is gólt akartam szerezni, tehát  ellőttem a labdát. Lapos, nem túl erős lövés, a kapus lábát találta el, de sajnos nem pattant el tőle, így nem tudtam duplázni.

     Felhangzott a hármas sípszó, tehát Cefre F.C. 3 - 1 Ejaku - Lazio. Győztünk! Több szempontból is történelmi az esemény, mivel ez volt nem csak az idei, de az eddigi első győzelmünk, ez volt az első meccs, mikor 1-nél több gólt szereztünk, és végre el kezdtünk valamennyire játszani, passzolgatni. Jó meccs volt, bár az iramra lehetett volna panaszkodni. Gyengébb ellenfelet kaptunk, szerencsére hoztuk a meccset, és csak bízni tudok abban, hogy az elkövetkező meccseken hasonló sikereket érünk majd el!!

T-Duck

A bejegyzés trackback címe:

https://t-duck.blog.hu/api/trackback/id/tr48964429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása