Új félév indult, és ezzel új szezon az Agrárbajnokságban is. Félreértés ne essék, nem válltottam csapatot, még mindig a Cefre F.C. játékosa vagyok, ezen a meccsen egy új szerepben próbáltam ki magam.

     Ezen a meccsen voltam először játékvezető. Igaz papírom nincs még, hogy bíráskodhatnék, de megkaptam a kellő információkat és lelkes is vagyok, úgyhogy nem volt akadálya ennek, és a továbbiakban is lesz néhány meccs, amiket én fogok levezetni.

   A játékvezetéshez elsősorban határozottság kell, ki kell vívni a tiszteletet a játékosok körében, különben nem hallgatnak rád, és emellett igazságosnak kell lenni.

   A lényeg az, hogy elsőre kicsit megszeppenve, kicsit izgulva fújtam bele a sípba, ami éppenhogy megnyikkant, szóval kicsit határozatlan voltam. Nagy hirtelen néha ellentétes irányba mutattam, mint amerre kellett volna, de szerencsére egy egyszerűbb meccsel kezdtem a "pályafutásom".

   A vezetést a meccsen az Infúziós Búgócsigák csapata szerezte meg, viszont a Tripla X egyenlített, majd fordított, így 2-1-gyel fordultak a csapatok. A második 15 percben 4 gólt lőtt a Tripla X és az utolsó gól zárta a mérkőzést. Szabálytalankodás nem volt, viszont 1-2 bedobásnál, szögletnél be kellett avatkoznom a játékba, de összességében nem volt sok dolgom.

     Jó kis meccs volt kezdésnek, szerencsére nem volt sok dolgom, de a jövőben biztos, hogy lesz néhány kemény meccs, amikor sokkal több dolgom lesz. Remélem simán veszem az akadályokat...

T-Duck

A bejegyzés trackback címe:

https://t-duck.blog.hu/api/trackback/id/tr681403258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása