AD S. - P. P.

2009.02.02. 20:39

    Hmmm...most találtam rá a neten egy szép számra. Páratlan páros...mennyi emlék jutott most eszembe...

    Mondjuk annyira nem sok, hisz mikor ez a rádióban ment, huhúú...az sem ma volt. Harmadikos/negyedikes lehettem akkoriban, persze általános iskolában. Akkor volt egy lány, akinek először a sarka ragadott meg, de azt nem tudom, hogy hogyan. Emlékszem, hogy ott ült előttem, jó idő volt, sütött a nap, és csak a lábát néztem.

  Aztán meg valamilyen csoda folytán "összejöttünk". Amire nem emlékszem, hogy hogyan történt. Az biztos, hogy összesen egyszer fogtam meg a kezét...mikor ebéd után mentünk vissza a "kissuliba", mert 2-3. osztályt egy kisebb épületben töltöttük, kb 200 m-re a sulitól.

  Na szóval azzal a lánnyal kb másfél évig "jártunk" ha nem csal az emlékezetem, mert kb 3-ban már "együtt" voltunk és 4. év végén másik suliba ment.

  Mennyit leveleztünk...én mindig itthon az étkezőasztal alá bújtam és ott olvastam el, hogy mit írt, és ott írtam életem első szerelmes leveleit...

  Az biztos, hogy nagyon rosszul éreztem magam utána sokáig. Talán tényleg kialakult bennem valami érzelem, mert rengeteget gondoltam Rá. Mindig mikor falun voltunk, akkor még volt ott hintánk, ott abban töltöttem az időt és ez ment a rádióban. Erről a számról mindig Ő jut eszembe, meg az a régi sok-sok emlék.

  Egyszer, legalábbis ennyi rémlik, nagyon féltékeny voltam. Mert egy másik srác, akivel már oviban is együtt "csajoztunk" (következő poszt ez lesz), szal játszottunk valamilyen szerepjátékot délután a napköziben, persze két lány volt, meg mi ketten fiúk. Be kell, hogy valljam, előtte a másik lány tetszett nagyon (...hogy miért mindig a "házi nyulakra" lövök?!). Na mindegy, én valami komornyik, vagy inas voltam, bár nem tudom, hogy hogyan, a srác meg a férj, az akkori "szerelmem" a feleség és a másik lány, pedig szintén valami szolga. Szal irigy voltam, hogy én csak messziről nézhetem.

     Na igen, 9 évesen ilyen kemény dolgokkal kellett szembenéznem!

A bejegyzés trackback címe:

https://t-duck.blog.hu/api/trackback/id/tr14918935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása